Lähetä suojattu viesti asiakaspalveluumme
Voit lähettää viestin tai asiakirjoja helposti ja turvallisesti.
Oletko asiakkaamme?
Jos olet asiakkaamme, kirjaudu ensin verkkopalveluun ja lähetä viesti tai asiakirja sitä kautta. Näin saat asiasi nopeammin käsittelyyn.
Jos et voi kirjautua verkkopalveluun
Näin lähetät suojatun viestin
- Valitse alta viestisi aihe. Siirryt automaattisesti uuteen välilehteen.
- Lisää Lähettäjä -kenttään oma sähköpostiosoitteesi. Älä vaihda vastaanottajan osoitetta. Paina Jatka -painiketta.
- Kirjoita aihe ja viesti.
- Lisää tarvittaessa liite (liitteen maksimikoko on 25 MB).
- Paina Lähetä -painiketta ja homma on valmis! Palaamme asiaasi mahdollisimman pian.
Valitse viestisi aihe
-
Tilinumeron ilmoitus vakuutusmaksun palautusta varten
Vakuutusasiakkaana voit ilmoittaa tilinumerosi tämän viestilomakkeen kautta.
Ilmoita tilinumero -
Työnantajan tai viranomaisten asiakirjat
Tästä voit lähettää esimerkiksi lääkärinlausunnon tai muun eläkkeenhakijaa koskevan asiakirjan.
Lähetä asiakirja -
Ulkomailla asuvan eläkkeensaajan asiat
Jos asut ulkomailla etkä voi kirjautua OmaEläkkeeseen, voit lähettää meille asiakirjoja sähköisesti tätä kautta.
Lähetä asiakirja sähköisesti
Saitko meiltä suojatun viestin?
Lähetämme luottamuksellista tietoa sisältävät viestit aina suojattuna viestinä. Suojattu viesti käyttää turvallista yhteyttä. Saamassasi viestissä on ohjeet suojatun viestin avaamiseen.
Voit vastata suojattuun viestiin tai välittää sen eteenpäin 60 päivän ajan. Tämän jälkeen voit vastata asiaan lähettämällä viestin verkkopalvelumme, tai tämän sivun, kautta.
Suojatun viestin toiminnallisuudet vaihtelevat sähköpostipalvelusta riippuen. Seuraa siis palvelun tarjoamia ohjeita, jos esimerkiksi haluat avata viestin myöhemmin uudelleen.