Saitko puhelun Ilmarisesta asiakastietojasi koskien?
Jotta voimme tarjota sinulle parasta ja oman tilanteesi huomioivaa asiakaspalvelua, meidän on tunnettava sinut. Otamme yhteyttä asiakkaisiimme asiakastietojen tiimoilta. Päivitämme säännöllisesti lain vaatimia tietoja asiakkaistamme.
Finanssialan toimijoiden, kuten Ilmarisen, tulee lain mukaan tunnistaa ja tuntea asiakkaansa.
Asiakkaan tuntemista koskeva lainsäädäntö velvoittaa meitä selvittämään asiakkaidemme taustoja säännöllisesti ja riittävän laajasti. Kyseessä on
tärkeä osa rahanpesun ja muiden rahoitusrikosten estämistä. Kun tunnistamme ja tunnemme asiakkaamme, kuten sinut, voit luottaa meihin kumppanina.
Lue lisää asiakkaan tuntemisesta ja tunnistamisesta Miksi Ilmarinen kysyy?
Lue myös
Ajankohtaista
Ilmarisen nimissä lähetetty huijausviestejä
Olethan tarkkana, jos saat meiltä tekstiviestin tai sähköpostia. Viime aikoina on havaittu huijaustekstiviestejä, joissa Ilmarisen nimissä pyydetään tunnistautumaan pankkiin erillisellä sivustolla esimerkiksi osoitteissa omt-avon.live/ llmarinen.help/ ilmarinen.com / ilmarinen-asiointi.com. Kyseessä on tietojenkalasteluyritys, jonka tarkoituksena on saada haltuun henkilökohtaisia tietoja, kuten verkkopankkitunnuksia.
Tuemme vähävaraisia lapsiperheitä – joululahjoitus Pelastakaa Lapset ry:n joulukeräykseen
Teemme tänä jouluna 26 000 euron lahjoituksen Pelastakaa Lapset ry:n joulukeräykseen. Joulukeräys auttaa vähävaraisia lapsiperheitä, ehkäisee syrjäytymistä ja tukee ahdistuneita nuoria.
Ilmarisen suhdanneindeksi: Työntekijämäärän lasku kiihtyi jälleen
Työntekijämäärä väheni marraskuussa Ilmarisen suhdanneindeksiin kuuluvissa yrityksissä -1,1 prosenttia verrattuna edelliseen vuoteen. Kyseessä oli suurin yksittäisen kuukauden aikana tapahtunut muutos yli 2,5 vuoteen.