Saitko puhelun Ilmarisesta asiakastietojasi koskien?
Jotta voimme tarjota sinulle parasta ja oman tilanteesi huomioivaa asiakaspalvelua, meidän on tunnettava sinut. Otamme yhteyttä asiakkaisiimme asiakastietojen tiimoilta. Päivitämme säännöllisesti lain vaatimia tietoja asiakkaistamme.
Finanssialan toimijoiden, kuten Ilmarisen, tulee lain mukaan tunnistaa ja tuntea asiakkaansa.
Asiakkaan tuntemista koskeva lainsäädäntö velvoittaa meitä selvittämään asiakkaidemme taustoja säännöllisesti ja riittävän laajasti. Kyseessä on
tärkeä osa rahanpesun ja muiden rahoitusrikosten estämistä. Kun tunnistamme ja tunnemme asiakkaamme, kuten sinut, voit luottaa meihin kumppanina.
Lue lisää asiakkaan tuntemisesta ja tunnistamisesta Miksi Ilmarinen kysyy?
Lue myös
Ajankohtaista
Ilmarinen liittyi energiatehokkuussopimukseen kaudelle 2026–2035
Ilmarinen liittyi valtakunnalliseen energiatehokkuussopimukseen vuosille 2026–2035. – Haluamme jatkaa pitkäjänteistä työtämme energiatehokkuuden parantamiseksi, rakennuttajapäällikkö Niina Nurminen Ilmarisesta sanoo.
Rami Vehmas Ilmarisen osakejohtajaksi
Rami Vehmas on nimitetty Ilmarisen osakejohtajaksi. Vehmas aloitti tehtävässään 1.11.2025.
EPSI Rating: Ilmarisella on työeläkealan tyytyväisimmät asiakkaat
Ilmarisen asiakkaat ovat työeläkealan tyytyväisimmät, selviää EPSI Ratingin tuoreesta tutkimuksesta.