Esa Jäntti Ilmarisen asiakkuusjohtajaksi
Ilmarisen asiakkuusjohtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi on nimitetty Esa Jäntti.
Esa Jäntti siirtyy Ilmariselle Nooa Säästöpankki Oy:n toimitusjohtajan tehtävistä. Hänellä on laaja asiakasliiketoiminnan ja finanssialan kokemus. Hän on aiemmin toiminut myynnin johdon tehtävissä If Vahinkovakuutusyhtiössä, BMW Financial Services Oy:ssä sekä Handelsbankenissa.
Ilmarisessa Jäntti tulee johtamaan asiakkuudet ja kanavat -liiketoimintalinjaa, jonka vastuulla on asiakkuuksien hoito kaikissa yritys- ja yrittäjäsegmenteissä sekä asiakashankinta ja myyntikanavat. Jäntti aloittaa Ilmarisessa viimeistään toukokuun alussa. Hän raportoi toimitusjohtaja Jouko Pölöselle.
– Ilmarinen on asiakkaidensa omistama työeläkeyhtiö ja asiakas on meillä kaiken toiminnan keskiössä. Haluamme tarjota asiakkaillemme alan parhaat ratkaisut ja parhaan asiakaskokemuksen, ja asiakkuusjohtajalla on keskeinen rooli strategiamme toteutuksessa. Esa tuo Ilmariseen vahvaa liikkeenjohdon ja asiakasliiketoiminnan johtamisen kokemusta. Lisäksi Esalla on vahva finanssialan kokemus. On ilo saada hänet mukaan Ilmarisen joukkueeseen rakentamaan vetovoimaisinta työelämän kumppania, toimitusjohtaja Jouko Pölönen sanoo.
– Työelämän jatkuva kehittäminen on meidän yhteinen asiamme. Työuran jälkeisen ajan talouden turvaamiseksi tehdään työtä jo nyt niin yrityksissä kuin oman osaamisen kehittämisessä. Ilmarisen vahva osaaminen, palvelut ja tuki tuovat hyötyä asiakkaille jo tähän hetkeen, sanoo Esa Jäntti.
Ilmarisen nykyinen asiakkuusjohtaja Päivi Jääskeläinen ilmoitti irtisanoutumisestaan kesäkuussa. Hän siirtyy vuoden vaihteessa Pohjola Vakuutuksen asiakkuuksista vastaavaksi johtajaksi.
Lisätietoja:
- Jouko Pölönen, toimitusjohtaja, Ilmarinen, p. 050 1282
- Esa Jäntti, p. 0400 383 348
Ajankohtaista
Nimityksiä Ilmarisessa
Meillä on aloittanut uusia ilmarislaisia sekä siirrytty uusiin rooleihin.
Uudistamme toimintaamme – uusi organisaatio aloittaa vuoden alusta
Ilmarisessa lokakuussa alkaneet muutosneuvottelut on saatu päätökseen. Uudelleenjärjestelyjen tavoitteena oli lisätä asiakaslähtöisyyttä ja selkeyttää johtamisrakenteita.
Joululahjoituksemme tukee vähävaraisia lapsiperheitä
Tuemme tänä vuonna joululahjoituksellamme vähävaraisia lapsiperheitä Suomessa.