Ilmarisen asiakkuusjohtaja vaihtuu
Ilmarisen asiakkuusjohtaja Päivi Jääskeläinen on irtisanoutunut ja siirtyy uusiin tehtäviin yhtiön ulkopuolelle. Hänet on nimitetty Pohjola Vakuutuksen asiakkuuksista vastaavaksi johtajaksi. Jääskeläinen jatkaa Ilmarisessa vuoden loppuun ja aloittaa uudessa tehtävässä viimeistään 1.1.2023.
Jääskeläinen on työskennellyt Ilmarisessa vuoden 2019 alusta asiakkuudet ja kanavat -linjan johtajana ja johtoryhmän jäsenenä. Ennen Ilmarista hän on tehnyt pitkän uran OP Ryhmässä mm. Helsingin Seudun Osuuspankin sekä OP Yrityspankin johtotehtävissä.
– Haluan jo tässä vaiheessa kiittää Päiviä lämpimästi hänen erinomaisesta työstään Ilmarisessa. Päivin johdolla Ilmarisen asiakaskokemus ja kasvu ovat kehittyneet vahvasti. Päivi on ollut keskeisessä roolissa rakentamassa Ilmarisesta vetovoimaisinta työelämän kumppania, jonka asiakkaamme tuntevat asiakaslähtöisyydestä, aktiivisuudesta ja asiantuntijuudesta, sanoo Ilmarisen toimitusjohtaja Jouko Pölönen.
Uuden asiakkuusjohtajan haku käynnistyy kesän aikana.
Lisätietoja:
Jouko Pölönen, toimitusjohtaja, p. 050 1282
Ajankohtaista
Ilmarisen suhdanneindeksi: Työntekijämäärän lasku hidastui
Työntekijämäärä laski lokakuussa Ilmarisen suhdanneindeksiin kuuluvissa yrityksissä -2,5 prosenttia vuoden takaiseen verrattuna. Seuratuista toimialoista eniten laskivat henkilöstövuokraus, rakentaminen sekä majoitus- ja ravitsemusala.
Ilmarisen toimitalon remontissa käytetään paljon vanhaa
Jotta toimistotilamme olisivat jatkossakin mahdollisimman toimivat, Ilmarisen toimitalossa Helsingin Ruoholahdessa remontoidaan. Remontissa käytetään paljon vanhaa ja kierrätettyä.
Ilmarisen sijoitustuotto nousi 7,4 prosenttiin, vakavaraisuus vahvistui ja kustannustehokkuus parani
Ilmarisen sijoitustuotto oli tammi–syyskuussa 7,4 prosenttia eli 4,4 miljardia euroa. Sijoitusvarat nousivat 62,9 miljardiin euroon ja vakavaraisuuspääoma 14 miljardiin euroon. Kustannustehokkuus parani edelleen ja näkyy asiakkaille edullisempina vakuutusmaksuina.