Ilmarinen otti kopin Enter2020-haasteesta
Ilmarinen jakaa parhaita käytäntöjään koronahaasteiden selättämiseen.
Jotta Suomi voisi taas hyvin haasteellisten koronatoimien jälkeen, on Elinkeinoelämän keskusliitto käynnistänyt yhdessä suomalaisten yritysten kanssa Enter2020-kampanjan. Kampanjassa yritykset jakavat parhaita käytäntöjään kaikkien käyttöön: esimerkiksi ratkaisujaan turvalliseen liikkumiseen, työskentelyyn ja asioimiseen.
Myös Ilmarinen lähti mukaan yhteisen, vastuullisen tavoitteen tukemiseen.
Ilmarisessa jo aiempina vuosina käytössä ollutta kesälapsiparkkia lähdettiin soveltamaan korona-aikaan. Etälapsiparkki toimii työn ja perheen yhteensovittamisen tukena ja arjen apuna. Etälapsiparkki tarjoaa lapsille mielekästä vapaa-ajan puuhaa ja vanhemmille rauhallista työaikaa.
Lue lisää Enter2020-sivustolta otsikolla Ilmarisen etälapsiparkki antaa rauhallista työaikaa vanhemmille.
Enter2020-kampanjassa haastetaan myös kehumaan julkisesti esimerkillistä toimintaa ja yritteliäisyyttä, kun sellaista kohtaa. Voit jakaa oman tai kohtaamasi esimerkin tunnisteella #enter2020fi.
Lue lisää
- some: #enter2020fi
- Enter2020-sivusto
- Miten etäarkea voi helpottaa
- Ota ilmarislaisten etätyövinkit haltuun
Ajankohtaista
Ilmarisen suhdanneindeksi: työntekijämäärän lasku kiihtyi
Työntekijämäärä laski joulukuussa Ilmarisen suhdanneindeksiin kuuluvissa yrityksissä -2,7 prosenttia vuoden takaiseen verrattuna. Seuratuista toimialoista eniten laskivat henkilöstövuokraus, rakentaminen sekä majoitus- ja ravitsemusala.
Joululahjoituksemme tukee vähävaraisia lapsiperheitä
Tuemme tänä vuonna joululahjoituksellamme vähävaraisia lapsiperheitä Suomessa.
Ilmarisen suhdanneindeksi: työntekijämäärän lasku jatkuu edelleen
Työntekijämäärä laski marraskuussa Ilmarisen suhdanneindeksiin kuuluvissa yrityksissä -2,4 prosenttia vuoden takaiseen verrattuna. Seuratuista toimialoista eniten laskivat henkilöstövuokraus, majoitus- ja ravitsemusala sekä rakentaminen.