Kaksi ihmistä kannettavien tietokoneiden äärellä, kuvituskuva.
Uutinen 15.12.2016

PALVELEMME ASIAKKAITA MYÖS SOSIAALISESSA MEDIASSA

Tarjoamme asiakkaillemme jatkuvasti kehittyviä verkkopalveluita sekä ketterää asiakaspalvelua. Aloitamme asiakaspalvelun nyt myös sosiaalisessa mediassa.

Ilmarinen palvelee asiakkaitaan 15.12. alkaen myös Ilmarinen – Parempaa elämää -sivulla Facebookissa ja Twitterissä Ilmarinen_tweet -tilillä. Vastaamme kysymyksiin, kerromme palveluistamme ja tarjoamme opastusta somessa arkipäivisin kello 8-17. 

– Elämme keskellä digitaalista muutosta. Digitaalisuus ei ole pelkkää tekniikkaa, vaan välittämistä ja kuuntelemista. Digitaalinen kehitys ja asiakaskokemus edellyttävät muutosta myös asiakaskokemusta tarjoavan organisaation asiakaspalvelussa. Nopearytminen muutos vaatii entistä aktiivisempaa otetta palveluvalikoiman kehittämisessä ja luo asiakkaalle odotuksia yksilöllisemmästä palvelusta, kuten palveluasiantuntijamme Teija Sotkasiira tuoreessa blogissaan kirjoittaa, sanoo Ilmarisen asiakaspalvelupäällikkö Arja Flod

Ilmarinen on eläkeyhtiönä ollut jo pitkään somessa läsnä niin Twitterin, Facebookin, LinkedInin, Instagramin, SlideSharen, YouTuben kuin Parempaa elämää -blogin kautta. Asiakkaita olemme palvelleet sosiaalisen mediassa jo tähänkin asti. 

– Nyt aloitamme ensimmäisenä eläkeyhtiönä järjestämällisen, suunnittelun ja koordinoidun asiakkaiden palvelun somessa. Eri some-kanavat ovat tulleet asiakaspalveluissa suosituiksi, ja yhä useammin ihmiset kääntyvät somen puoleen vastauksien saamiseksi sekä palautteen että kehitysideoiden antamiseksi organisaatiolle. Some on asiakaspalvelulle ketterä, nopea ja joustava kanava. 

Missä asioissa Ilmarisen asiakaspalvelua voi lähestyä somessa? 

– Voimme palvella asiakkaitamme moninaisissa työeläkevakuuttamiseen sekä eläkkeisiin liittyvissä asioissa. Vastaamme kuitenkin somessa yleisellä tasolla, koska asiakkaiden henkilötietoja tai käsittelyssä olevia asioita emme voi tuoda julki sosiaalisessa mediassa. Tarpeen mukaan ohjaamme asiakkaan verkkopalveluumme tai puhelinpalveluumme lisätiedon ja avun saamiseksi, Arja Flod kertoo. 

Tule siis moikkamaan meitä someen. Parempaa elämää – myös sosiaalisessa mediassa!

Ajankohtaista

Uutinen 22.11.2024

YEL vuonna 2025 – mikä muuttuu?

YEL-vakuutus on sinulle yrittäjänä vakuutuksistasi tärkein. Se on nimittäin eläke- ja sosiaaliturvasi perusta. Lue alta, mitä kaikkea sinun on hyvä tietää YEL-vakuutuksestasi, kun vuosi vaihtuu.

YEL vuonna 2025 – mikä muuttuu?

Tiedote 15.11.2024

Ilmarisen suhdanneindeksi: Työntekijämäärän lasku hidastui

Työntekijämäärä laski lokakuussa Ilmarisen suhdanneindeksiin kuuluvissa yrityksissä -2,5 prosenttia vuoden takaiseen verrattuna. Seuratuista toimialoista eniten laskivat henkilöstövuokraus, rakentaminen sekä majoitus- ja ravitsemusala.

Ilmarisen suhdanneindeksi: Työntekijämäärän lasku hidastui

Uutinen 11.11.2024

Työeläkemaksut vuodelle 2025 on vahvistettu

Sosiaali- ja terveysministeriö on vahvistanut vuoden 2025 työeläkevakuutusmaksut. Työnantajan eläkevakuutuksen (TyEL) keskimääräinen perittävä maksu on 24,85 prosenttia palkkasummasta vuonna 2025.

Työeläkemaksut vuodelle 2025 on vahvistettu
Lisää uutisia ja tiedotteita