Uutiset ja tiedotteet

Tervetuloa lukemaan Ilmarisen uutisia. Tässä osiossa ovat uusimmat uutisemme sekä tiedotteemme. Laajemmat artikkelit ja blogit löydät Ajankohtainen huominen -osiosta.

Lisää uutisia ja tiedotteita

Suodata:
  1. Yhdistyminen tuo Ilmarisen asiakkaille entistä paremmat asiakashyvitykset
    Ilmarisen ja Eteran integraatio on sujunut suunnitelmien ja tavoitteiden mukaan. – Ennakoimme, että olemme hyvällä uralla ja asiakashyödyt realisoituvat tulevaisuudessa entistä korkeampina asiakashyvityksinä, arvioi Ilmarisen vt. toimitusjohtaja Stefan Björkman.
    Yhdistyminen tuo Ilmarisen asiakkaille entistä paremmat asiakashyvitykset
  2. Ilmarisen työkykyjohtajaksi Kristiina Halonen
    Ilmarisen työkykyjohtajaksi on nimitetty TkT, KTM Kristiina Halonen. Hänen tehtävänään on johtaa ja kehittää Ilmarisen työkykypalveluja.
    Ilmarisen työkykyjohtajaksi Kristiina Halonen
  3. Ilmarisen yritysvastuuraportoinnille tunnustusta
    Ilmarisen yritysvastuuraportti on noteerattu finalistien joukkoon Responsible Investor -uutispalvelun järjestämässä RI Reporting Awards -kilpailussa.
    Ilmarisen yritysvastuuraportoinnille tunnustusta
  4. Pohjoismaiden terveellisin toimisto löytyy Suomesta
    Green Building Partnersille on myönnetty ensimmäisenä Pohjoismaissa ihmisten terveyttä ja hyvinvointia edistävien toimistojen WELL-sertifikaatti. GBP:n toimitilat sijaitsevat Ilmarisen omistamassa Kutomo Business Parkin kiinteistössä Helsingin Pitäjänmäessä.
    Pohjoismaiden terveellisin toimisto löytyy Suomesta
  5. Ravintola Grönin perustajat: Yrittäjyys on vapautta tehdä asioita haluamallaan tavalla
    Yhteisen ravintolan perustaminen teki ystävistä työkavereita ja yrittäjistä työnantajia. Ravintola Grön syntyi tarpeesta tehdä jotain omaa, ja nyt se on saanut mainetta ja kunniaa – jopa Michelin-tähden muodossa.
    Ravintola Grönin perustajat: Yrittäjyys on vapautta tehdä asioita haluamallaan tavalla
  6. Pölönen: Asiakkaiden etu ohjaa kaikkea tekemistä
    Ilmarisen tuleva toimitusjohtaja Jouko Pölönen haluaa, että asiakkaan ääni kuuluu ja palvelujen kehittämistä ohjaavat asiakkaiden tarpeet. Työn murros vaatii työeläkejärjestelmältä joustavuutta ja asettaa uusia haasteita myös työkykyjohtamiselle.
    Pölönen: Asiakkaiden etu ohjaa kaikkea tekemistä
Näytetään 684-690/878
Näytä lisää